Mujahedinii ortodocşi


Din ciclul "dacă aş fi primit un leu de fiecare dată am auzit-o" :

Te rog să-mi explici şi mie ce este atât de rău la religie încât o critici cu înverşunare. Pur şi simplu nu văd ce rău poate să aducă credinţa. Ştiu că există şi oameni care omoară în numele ei, cum ar fi talibanii, dar ei sunt foarte puţini. Mă vezi pe mine că omor în numele creştinismului ortodox ?

Seria de fraze de mai sus am întâlnit-o şi încă o mai întâlnesc, sub mai multe variaţii, la acei creştini care au beneficiat de o anumită educaţie şi care o bagă ad nauseam la înaintare atunci când critică noul ateism. Ce părere am eu ? Această atitudine "viaţa este roz" mă face să mă gândesc la americanii ăia care locuiesc la o sută de metri de un KFC, un McDonalds şi un supermarket şi care cred că peste tot pe glob oamenii trăiesc în aceleaşi condiţii ca ei în timp ce undeva, unii oameni ar omorî pentru ce aruncă ei la gunoi.

OK, poate că am cam întins analogia aici, dar în linii mari, este vorba de aceaşi viziune imatură asupra lumii, concepţia conform căreia restul lumii este neapărat la fel ca ei. Cum se aplică treaba asta cazului prezentat de mine ? Oamenii de la care am auzit acel raţionament, cum am spus mai devreme, sunt indivizi care au primit acasă o educaţie morală foarte bună şi în paralel, o educaţie creştină şi astfel, ajunşi la maturitate, fac greşeala de raţionament conform căreia corelaţia implică automat cauzalitate, au iluzia că simţul lor moral este datorat educaţiei religioase şi în acelaşi timp aplică treaba asta tuturor creştinilor.

Însă realitatea este departe de ce cred ei. Nu toţi creştinii au primit o educaţie morală corespunzătoare acasă şi îşi dezlănţuie impulsurile animalice în numele religiei lor. Şi cum somnul raţiunii naşte monştri şi religia catalizează acest proces, rezultatul este pe măsură.

Uitaţi exemple de moralitate creştină care arată bazele creştinismului ortodox : ura, intoleranţa, degradarea şi abrutizarea omului. Frustrarea lor că nu pot veni cu argumente raţionale se manifestă sub ameninţări, înjurături, lamentări, blesteme din care reiese ignoranţa şi retardarea religioasă cu care le sunt îmbibate creierele. Ei se vaită că noi, ateii, susţinem că omul este animal, însă ei sunt cei care dovedesc punctul nostru de vedere prin ieşirile lor comportamentale.

sa va iau toti morti`n pula de copii retardati la aia care au facut clipul si cei cu commenturi cum ca e adevarat....in plm sa muriti in chinuri fara lumanare la cap dava`as pula
ai sa vezi u dupa ce ai sa mori mancami`ai pula cine o sa`si bata joc de tn....sper sa mori cat mai rpd ca sa`ti dai seama.....acolo unde vei ajunge u chiar nu exista Dumnezeu >:)....REST IN PEACE
Multa MuiE Sa Va Dau....SA ARDETI IN IAD>:) SA`MI MANCATI PULA

Sunteti niste indivizi dubiosi, probabil sustinuti de masonerie! ROMANIA este un stat CRESTIN-ORTODOX!!!
va trebui sa luam o masura radiCAla impotriva voastra! VETI FI INTERZISI IN CURAND!


Ateismul e preponderent întâlnit la retarzi limitaţi la lumea asta.
Cele mai jegoase specii de oameni. De ce? De de-aia. Mi se rupe @#$% dacă vreun ateu îmi citeşte blogul, să vă @#$% în cur pe toţi.
Ei vor dovezi? Nu, vor doar @#$%-n gura până le ţâşneşte sângele prin globul ocular. Nu poţi avea dovezi dacă nu crezi, la fel cum mă-ta dacă nu se @#$% cu tactu’ nu apărea o catastrofă naturală ca tine.


Aceasta GRAVĂ GREŞEALĂ de exprimare ne arată cine sunt ateii: frustraţii teribilişti, codaşii şcolilor, cei care intră pe uşa din dos la facultate, indivizii ahtiaţi după epatare, încrezuţii agramaţi.

Unii din ei recurg la ameninţări cu moartea. Sunt atât de demenţi încât ar omorî numai dacă li s-ar da ocazia :

ba ratatule nu mai comenta la prietenii mei ca daca iti dau un topor in cap de nu te mai ridici de pe jos!
ce ai tu cu "ultimullup" ba ratatule??
ce ti-a facut el!?
Satanist retard ce esti!

Crestinii nu trebuie sa fie toleranti cand cineva Il defaima pe Dumnezeu. Sfantul Nicolae i-a tras chiar si o palma unui eretic.

Mie mi-ar placea sa las fandoaseala asta crestina a milei si sa fac praf cativa atei in numele Domnului :x

Nu sunt de parere ca autenticul crestinism este doar o amarata viata in care plangi de mila altora fara sa faci nimic mai radical. Pana la urma, cruciatii aia inca imi plac.
Nenorocitule, nu ai nici un pic de bun simt si rusine sa afisezi osteneala si credinta unor Parinti de o moralitate impecabila alaturi de acest gunoi si batjocora de blog. Ai depasit orice limita a nesimtiri si de aici incolo nu mai este gluma, e blasfemie si manipulare de o gravitate fara limite.
Saptamana trecuta am sunat la Patriarhie si mi-au spus ca esti o lichea care vrea sa se infiga in credinta noastra stramoseasca si sa o distruga. DAR NU VEI REUSI CACI DUMNEZEU E MARE SI PUTERNIC IAR PEDEAPSA LUI VA FI CRANCENA.

TLEPEU SI ARMAND K 2 PIRTARI ATEIDOCURISTI, CARE SE TOT CACA PE EI SI VOR MOSTENI MULTA PULA SI SE INCHINA LA PULA SI LA CACAT .MAI SUNT SI UNELE ZDRENTE NEFUTUTE DAR MA ROG NISTE SCIRBE DEBITOARE DE IDIOATEISME, DE CACAT CA SI EI CU CURU BA PIDOSNICILOR VA FACETI DE RIS CACANARILOR NOI CEI NORMALI VA DISPRETUIM PROFUND MA SCURSURILOR SINUCIDETI-VA ZDENTE INUTILE SI VICIOASE CA SA AJUNGETI EFINITIV LA TATAL VOSTRU SATAN CA PREA I-O SUGETI MA POPONARI IMBECILI

TLP, uite ca am mai aflat ceva despre tine - preferi pula-n cur! Daca vrei sa fii satisfacut mereu, chem vreo cativa baieti si te aranjam. Iti facem curul prastie, de o sa-ti iasa cacatul precum apa de pe olt.
Dimineata am sunat la politie si te vor cauta, te vor gasi si vei fi inchis pe viata, spurcatule.”

Limitaţi mental, proşti, handicapaţi, @#$%, “atotştiutori”, labagii, jegoşi, cretini, javre şi scârbe. Definiţia universală a ateilor. @#$% vouă.

Îşi expun o @#$%-n gură ateiii. E blogul meu, scriu ce vreau. Accept it or leave it. Scrie pe blog şi bagă-ţi @#$% în mine şi în religie. Mi se rupe fix în 6.


Internetul abundă de astfel de exemplare de "moralitate" creştină iar behăiturile lor cretine fac deliciul altor retarzi care au orgasme atunci când aud de Sfinţii Părinţi. Deşi se proclamă adepţii dreptei credinţe, aceste specimene subliniază de fiecare dată faptul că ortodoxia este una dintre cele mai primitive şi mai nocive doctrine care au existat vreodată, care reduce omul la a fi un sclav fără raţiune care crede că lumea are 6000 de ani şi ar linşa atei numai dacă ar avea ocazia.

Culmea nesimţirii este că aceşti oameni ai cavernelor sunt încurajaţi ori de câte ori vreo personalitate iese la rampă cu gafe de genul ex-ministresei Andronescu, care declara că cei care nu fac religie la şcoală sunt barbari şcoliţi. În timp ce oamenii care aleg să nu urmeze calea creştinismului sunt numiţi în toate felurile, ortodoxia face din adepţii săi nişte animale şi apoi le bagă în cap niste chestii total paralele cu realitatea, cum că ei ar fi cei înnobilaţi şi că tot ei ar fi cei luminaţi, în timp ce în realitate sunt cu totul altceva : o masă de fanatici ignoranţi.

Creştinismul ortodox at its worst.

Ruşine vouă, ălora care mi-aţi suci mie şi altor atei gătul, ca la găini, numai dacă am pica în mâna voastră, sunteţi nişte cruciaţi ai zilelor noastre, nişte idioţi pervertiţi de ideile sinistre pe care vreţi să le impuneţi cu sălbăticie altora.

Ruşine şi adunăturii de perfizi mincinoşi şi corupţi de pe Dealul Mitropoliei, care întreţin acest spectacol oribil spre satisfacţia lor morbidă.

8 comentarii:

  1. si eu sunt ateu si m-am obisnuit sa fiu privit ca un exponat ciudat in societate, asa ca nu ma mira deloc amenintarile si injuriile pe care le primesti. Gradul de indoctrinare religioasa este deja in subconstientul majoritatii oamenilor din Romania, pentru ca daca le adresezi unele intrebari legate de logica credintei deja i-ai pierdut. Cateodata imi imaginez ce s-ar intampla daca ar incepe si in Romania o campanie a ateilor similara cu cea din Marea Britanie, cu mesaje pe autobuze, in media, cu toata organizarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Porumbeii de mai sus sunt culeşi de mine de pe bash.tlp.ro, deşi au fost nişte greuceni care şi-au făcut apariţia în mod asemănător pe-aici. Cât despre campanie, sincer, mi-e frică să initiez aşa ceva : )

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare articolul si cata dreptate ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Conform estimarilor, 20% din romani sufera de tulburari psihice, insa, dintre acestia, in 2006 numai 260.000 erau trecuti in evidentele spitalelor."

    cam care ar fi procentul de habotnici d-astia cu mintea plecata aiurea? as cam pune pariu ca-i tot prin zona aia.

    stirea e de aici:
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/romanii-tot-mai-atinsi-de-boli-psihice-130666.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: Mersi de încurajări.

    @sarpele boa: În loc să se ducă la spital şi la clinici, ei sunt încurajaţi şi stimulaţi şi cred că sunt pe calea cea dreaptă în timp ce nu sunt nimic mai mult decât nişte reduşi mintal.

    Singura lor scăpare este o medicaţie consistentă.

    RăspundețiȘtergere
  6. ...si in doza letala. asa am avea si noi scapare nu numai ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa ne apucam de sporturi de contact(ideal ar fi box thailandez sau krav maga ), pentru autoaparare bineinteles . Felicitari pentru efortul pe care-l depui in incercarea de a spune adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi de încurajări, totuşi eu ştiu niscaiva Muay Thai :P

    RăspundețiȘtergere