Îndoctrinare religioasă sau educaţie ?

30 Aprilie 2010

Deputaţii din Comisia de învăţământ au decis, la sesizarea Patriarhului Daniel, eliminarea din proiectul Legii educaţiei elaborat de Guvern a prevederii care dădea posibilitatea elevilor ca, la cerere, să poată urma alte cursuri în locul celui de religie.


Scrisoare către sinodul BOR,

Am făcut ce am făcut şi acum o lună mi-a picat în mână un manual de religie ,pentru clasa I.

Eram curios .

L-am răsfoit.

M-am scârbit .

De ce m-am scârbit ? Poate din cauza unor complexați ca voi ,care otrăvesc inocenţa unor bieţi copii cu dogmele voastre primitive .

De ce copii ,mă perfizilor ?
Nu aveţi curajul să vă apăraţi religia ,pe care o propăvăduiţi ca fiind "Calea cea dreaptă", cu argumente pertinente ?
Vă este frică că oamenii maturi nereligioşi o să vă întâmpine cu scepticism ?

Ooo da, da ! Asta este ! Preferaţi să corupeţi minţi necoapte ,că este mult mai uşor ! Un copil de 6-7 ani nu vă va cere dovezi sau argumente şi vă este mult mai simplu .Tot ce trebuie să îi ziceţi este că Dumnezeu face ,drege şi gata ! Vă va crede !

Nu vă daţi seama cu ce traume psihologice va trăi toată viaţa ,cănd la 6 ani ,cu o imagine vagă asupra lumii ,aude că dacă nu se lasă manipulat de tertipurile voastre ieftine ,va petrece o eternitate în iad ,în cele mai cumplite chinuri ?

Vă daţi seama de ce faceţi ,retrograzilor ?

Nu vă mănâncă conştiinţa niţel ?

Sunt un fost credincios al religiei voastre şi vă declar că şi acum simt reminiscenţele acţiunilor voastre perverse .

Aaaa ! Era cât pe ce să uit ! Aţi vrut să cenzuraţi "Versetele Satanice" ! Ce scuză aţi avut ? Solidaritate cu religia islamică ,cică ! Da ! Solidaritate în minciuni şi în gândirea extremistă !

Aţi vrut să cenzuraţi cartea pentru acelaşi motiv pentru care au cenzurat-o şi liderii islamici ! Pentru că îi făcea pe oameni să mediteze asupra dogmelor voastre antice şi mai ales ,îi făcea să gândească !

Da ! Nu vreţi aşa ceva ! Voi vreţi să ţineţi lumea ignorantă şi proastă ca să vă creadă vox per vox !

Vă urez baftă în continuare ,frumușeilor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu